9-А клас Тиждень безпеки в надзвичайних ситуаціях

2024-2-25 навчальний рік


З учнями 9-А проведено заняття з елементами тренінгу та обговорення «Убезпеч своє життя». Після перегляду відеоматеріалу «Бережи себе та своє життя» гімназисти проаналізували інформацію, подану в ролику, та акцентували увагу на важливості дотримання правил безпеки. Під час мозкового штурму «Що таке безпека?» дев’ятикласники повторили основні правила безпеки в умовах воєнного стану, в ході гри «Безпекові сигнали» та «Збери рюкзак безпеки»  формували звички швидкого реагування на небезпечні ситуації, вчилися складали план дій  у таких ситуаціях. Запропоновані завдання дозволили розвивати уміння учнів працювати в команді та ухвалювати зважені рішення. 

2024-2023 навчальний рік

12 квітня 2024 року

   Тиждень безпеки життєдіяльності "Дарма не бійся, але стережися!"

     12 квітня  з учнями 9А класу була проведена  інтерактивна гра "Моя безпека" у рамках Тижня безпеки життєдіяльності «Дарма не бійся, але стережися!» Під час заходу учні пригадали алгоритм дій у разі виявлення вибухонебезпечних предметів, вчилися визначати безпечне місце для укриття в будівлях різного типу, правильно укомплектовувати  тривожну валізу. Отримані знання учні закріпили, відповідаючи на запитання вікторини.

    Також поглибленню знань дев'ятикласників  сприяла зустріч із представниками ДСНС, які завітали у заклад 11 квітня з метою навчання підлітків діям, що допомагають зберегти життя і здоров’я у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

14.04.2023

Учні 9-А класу провели онлайн-квест "Будь пильним -збережи життя."

Метою квесту стало ознайомлення дітей з правила поведінки під час прогулянок в умовах воєнного стану ,а також ознайомлення з небезпечними предметами та матеріалами,які можуть трапитися на шляху.

Діти виконали онлайн завдання , а також переглянули відео " Мінна безпека-запорука життя"





В рамках Тижня безпеки в надзвичайних ситуаціях,28 квітня в 9-А було проведено вікторину  з теми : "Вибухові речовини"

Діти навчилися:

1. Відрізняти вибухові речовини за класифікаціями та типами.

2.Правильно оцінювати небезпеку та правила виявлення та поводження з вибуховими речовинами.

3.Відпрацювали алгоритм дій в разі знаходження вибухової речовини .




Немає коментарів:

Дописати коментар