9-Б клас Вересень Тиждень безпеки дорожнього руху

14.09.23

14  вересня в рамках Тижня безпеки життєдіяльності «Правила дорожні  –  корисні для кожного» в 9-Б класі відбулася  година спілкування  «Безпечний рух - твій кращий друг»під час   якої учні переглянули та обговорили відео з безпеки дорожнього руху,  ще раз повторили основні дорожні знаки та правила пішоходів, велосипедистів і пасажирів. Школярі дізналися, що велосипедисти можуть стати учасниками дорожнього руху тільки з 14 років; як треба поводитися якщо тебе зупинили працівники дорожньої поліції. Підлітки закріпили, отримані знання, відповідаючи на запитання вікторини.
Година спілкування  сприяла формуванню у   школярів правової та безпечної поведінки.


Давайте перевіримо, чи знаєте ви правила для велосипедистів?

1.      На велосипеді, який не обладнаний дзвінком, передньою фарою, ліхтарем і двома діючими незалежно одне від одного гальмами:

а)      їздити можна, якщо видимість добра;

б)      їздити по дорогах не можна;

в)      їздити можна, тільки дуже обережно і близько до правого краю проїжджої частини.

2.      Попереджувальний сигнал про зміну напрямку руху велосипедист повинен подавати:

а)      тільки в разі обгону чи повороту направо;

б)      тільки в разі обгону чи повороту наліво;

в)      завжди, коли змінює напрямок руху.

3.      З настанням темряви:

а)      достатньо, якщо велосипедист буде освітлювати дорогу ввімкнутим кишеньковим ліхтариком;

б)      на велосипеді повинні бути увімкнені передня фара і задній ліхтар (або червоний світловідбивач).

4.      Якщо на шосе позначено три дорожні смуги, відокремлені поздовжніми переривчастими лініями, то треба їхати:

а)      по правій чи середній смузі — на власний розсуд;

б)      по середній смузі;

в)      по правій дорожній смузі на відстані одного метра від краю проїжджої частини.

5.      Велосипедисти, які ідуть групою по шосе, можуть рухатися:

а)      у два ряди;

б)      тільки по одному, один за одним;

в)      утри ряди на відстані одного метра один від одного.

6.      На перехресті з регульованим рухом велосипедист, який робить поворот:

а)      має перевагу в русі перед пішоходами, які йдуть на зелений сигнал світлофора;

б)      повинен уступити дорогу пішоходам, які переходять вулицю на зелений сигнал світлофора;

в)      не зобов'язаний поступатись пішоходам, які переходять вулицю на зелений сигнал світлофора, але повинен бути обережним.

7.      Попереджувальний сигнал про зміну напрямку руху вліво велосипедист подає:

а)      спокійним підняттям руки;

б)      помахом руки;

в)      чітким викиданням руки вліво.

8.      Працівник поліції у формі чи автоінспектор має право зупинити велосипедиста:

а)      в будь-якому випадку;

б)      тільки коли велосипедист порушує правила дорожнього руху;

в)      тільки коли велосипед технічно несправний чи не повністю обладнаний.

9.      Велосипедист, який став учасником дорожньо-транспортної пригоди:

а)   може продовжувати рух, якщо жоден з учасників пригоди не отримав серйозної травми;

б) зобов'язаний у будь-якому випадку зупинитись.

10.    Під час руху по шосе велосипедист:

а)      може їхати, не тримаючись за кермо, якщо поблизу немає жодного транспортного засобу;

б)      в жодному разі не має права їхати, не тримаючись за кермо;

в)      може їхати, не тримаючись за кермо, але обидві ноги повинні бути весь час на педалях.

11.    Швидкість велосипедист повинен вибирати:

а)      тільки згідно з вимогами дорожніх знаків, які обмежують швидкість руху;

б)      лише з огляду на технічний стан велосипеда і видимість на дорозі;

в)      згідно з обставинами, ураховуючи стан дороги та видимість, а також
пам'ятаючи, що він повинен знизити швидкість чи зупинитись, якщо цього вимагатиме ситуація.




2021-2022 н.р.

Тиждень безпеки життєдіяльності «Вивчаємо, знаємо, виконуємо!»

 17 вересня 2021 року в рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності в 9-Б класі був проведений брейн-ринг "Про безпеку пам'ятай! Захисти сам себе!" Під час брейн-рингу учні  закріпили свої знання з безпеки дорожнього руху, а саме: повторили правила дорожнього руху , дорожні знаки, розглянули ситуаційні завдання. Різні види роботи сприяли  вихованню вміння самостійно користуватися отриманими знаннями з безпеки дорожнього руху  в повсякденному житті .


     Раунд "Розв'язування ситуаційних задач"

 
Раунд "Дорожні знаки"

Творчий конкурс 

Отже, під час брейн-рингу учні  в ігровій формі мали можливість повторити правила дорожньої безпеки. Завдання раундів  були спрямованя на   розвиток творчого мислення, уяви, пам’яті школярів, вмінь поводитися в екстремальних ситуаціях.

Немає коментарів:

Дописати коментар