21.11.2024
В рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему "Абетка пожежної безпеки: зрозумій, застосуй, запам'ятай!" у 1 - А класі було проведено гру-бесіду "Легко вогник запалити та не просто загасити". Метою заходу було сформувати уявлення дітей про причини виникнення пожежі в побуті та її наслідки, навчити дітей діяти у випадку виникнення пожежі, виховувати свідоме ставлення до власної безпеки та безпеки інших. В ході заходу діти грали в ігри "Упізнай предмет", "Коли вогонь добрий, а коли злий?" , розгадували загадки з пожежної безпеки, розігрували діалог, як викликати пожежників, якщо трапилася пожежа, працювали в парах та обговорювали причини виникнення пожежі, переглянули мультфільм "Фокс і Трот спішать на допомогу", склали протипожежну пам'ятку.
16.11.2023
В рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності " Навчіться сьогодні, щоб бути в безпеці і вижити завтра " (пожежна безпека в умовах воєнного стану)
Сиднюк Т.О. провела урок -гру з учнями 1 - А класу " Як дотримуватися правил пожежної безпеки" Школярі занадки з пожежної безпеки розгадали,у гру " Від чого буває пожежа " пограли, свої творчі роботи " Вогонь друг, вогонь - ворог " презентували. Ділилися думками та враженнями, робили висновки, що треба знати, щоб не сталося пожежі та як протидіяти у такій ситуації:
28.11.2022
У першому класі було проведено урок-гру: "Вогонь: друг чи ворог?". Під час заняття учні у групах обговорювали зображене на тематичних картках. Ділилися думками та враженнями, робили висновки, що треба знати, щоб не сталося пожежі та як протидіяти у такій ситуації:
05.11.2021
З метою формування в учнів уявлення про причини виникнення пожеж у побуті та їх наслідки в 1-А класі було проведено гру-інсценізацію на тему "Кіцин дім. Чому виникла пожежа?".
У ході заняття діти дізналися, що вогонь може бути корисним та небезпечним. Вчилися викликати пожежно-рятувальну службу, вивчали правила пожежної безпеки. Розвивали навички самостійної роботи , пам'ять, увагу, творчу уяву, мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар