2024-2025 н.р.
7 лютого 2025 року в рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: "Вплив засобів масової інформації, соціальної реклами на прийняття рішення щодо вибору здорового способу життя" з учнями 7-А класу була проведена інтелектуальна гра – вікторина «Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоровʼя і поведінку людей», під час якої учні систематизували знання про інформаційну безпеку". Гра-вікторина сприяла формуванню в учнів стійких переконань щодо дотримання комп'ютерної безпеки та безпеки в мережі Інтернет, розвитку навичок аналізу інформаційного потоку.
Учні проаналізували статистику та обговорили 10 правил нетикету.:
З 96% дітей-користувачів Інтернету віком від 10 до 17
років 51% не знає про небезпеки в мережі.
52% дітей виходять в Інтернет передусім для
спілкування у соціальних мережах, де залишають свій номер мобільного телефону
(46%), домашню адресу (36%), особисті фото (51%).
44% дітей знаходяться у потенційній зоні ризику (розміщують особисту інформацію) і 24,3% вже були в ризикованих ситуаціях (ходили на зустріч з віртуальними знайомими). У віковій групі від 15 до 17 років цей показник досягає 60,3%. та обговорили 10 правил нетикету.
Під час гри учнями були розіграні життєві ситуації, що можуть трапитися з ними в Інтернеті.
2023-2024
2 лютого 2024 року в рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров’я – це благо, дане нам природою…» для учнів 7-А класу було проведено заняття з використанням мнемотехніки «Про здоров"я треба знати, про здоров"я треба дбати». Учні засвоїли основні правила здорового способу життя, такі як:
- Правильне харчування.
- Фізична активність.
- Загартовування.
- Відмова від шкідливих звичок.
- Дотримання режиму дня.
- Позитивне мислення.
Учні навчилися використовувати мнемотехнічні прийоми, такі як:
- Акростих.
- Мнемотаблиця.
- Мнемовірш.
Ці прийоми допомогли їм краще запам'ятати правила здорового способу життя і сприятимуть їх використанню у повсякденному житті.
Заняття сприяло формуванню в учнів стійкої мотивації до ведення здорового способу життя. Учні усвідомили, що здоров'я - це найцінніший скарб, який потрібно берегти і зміцнювати.
Під час інтелектуальної вікторини "Весела думка - половина здоров"я" учні 7-А пригадали сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя»; поглибили знання, уміння і навички здорового способу життя підлітків з метою попередження небезпечної поведінки. Захід сприяв формуванню у підлітків розуміння, що важливо бути фізично і морально здоровим, сильним, всебічно розвиненим, спонукав школярів до активного способу життя. Запропоновані завдання вікторини ще раз переконали учнів, що здоров’я - пріоритетна цінність в житті, для цього треба прагнути вести здоровий спосіб життя.
Шкільний психолог Железняк Ю.О. провела з учнями тестування з метою визначення емоційної спрямованості особистості та тест САН (Самопочуття. Активність. Настрій), яка призначена для самоконтролю і самооцінки самопочуття, активності і настрою. Для поліпшення настрою Юлія Олегівна провела запропонувала учням рухливі розважальні вправи, які розвивали уважність та кмітливість учасників гри.
2021-2022 н.р.
Немає коментарів:
Дописати коментар