4-Б клас Травень Тиждень безпеки дорожнього руху


Матеріали 2022-2023 н.р.







23 травня  Сиднюк Т.О. з учнями 4- Б  класу провели практичне заняття " Мій друг - дорожній рух" Закріпили знання про дорожній рух і правила безпечної поведінки . Вчилися  орієнтуватися на вулицях міста. Створювали ситуації, де діти могли випробувати свої знання практично.  А також розглянули правила  культури поведінки на вулицях , у громадському транспорті.  Провели бесіду про бережливе ставлення до життя та здоров'я. Школярі з задоволенням виконали завдання вікторини 
" Правила дорожнього руху"
















16.05.2022

Безпека на дорозі: прості правила дорожнього руху для дітей

З настанням літа, діти більше часу проводять на вулиці: більше грають, зустрічаються із друзями, катаються на велосипеді, і починають забувати про правила безпечного поводження на дорозі. Через це літо - один із найважчих періодів у транспортному житті міста, і щоб запобігти дитячому дорожньому травматизму, необхідно щоденно пам'ятати дітям правила дорожнього руху.


Давайте пригадаємо правила дорожного руху.



Повторимо правила,які не можна забувати.

1. Знай свій колір

Допоможіть дитині дізнатися про світлофори та основні дорожні знаки, а також про те, на що вони вказують

Іноді замість силуету людини на пішохідному переході використовується символ руки. Розкажіть своєму малюкові про це теж. Якщо для пішоходів є інші символи, ви повинні зробити так, щоби діти про них знали.

2. Зупинись. Подивись. Переходь

Дітям доведеться самостійно ходити в школу або на автобусну зупинку. Можливо, їм знадобитися тільки перетнути вулицю після того, як вони вийдуть зі шкільного автобуса. У будь-якому випадку, батьки повинні навчити своїх дітей безпечно переходити дорогу.

Малюки зазвичай неуважні, тому привчайте їх завжди зупинятися біля проїжджої частини. Доведіть до автоматизму звичку оглядати дорогу в усіх напрямах, перш ніж переходити.

Переходити дорогу можна тільки по зебрі, на пішохідному переході, на зелене світло, а біля перехрестя — не навскіс, а перпендикулярно дорозі.

Дорослі повинні завжди супроводжувати дітей у віці до шести років і тримати їх за руку, переходячи вулицю.

3. Будь уважним — слухай

Поясніть дітям, що вони не завжди можуть побачити автомобіль, адже він може бути за поворотом. Тому вони повинні прислухатися та бути уважними, щоб завчасно зреагувати на наближення транспортного засобу.

4. Не бігай через дорогу

Здебільшого діти нетерплячі, вони можуть перебігати через вулицю, щоб дістатися до іншої сторони. Вони також можуть бігати дорогою під час гри. Поясніть дитині, що бігати на проїжджій частині неприпустимо, і, залежно від її віку, розкажіть про можливі наслідки порушення цього правила.

5. Завжди ходи по тротуарах

Навчіть своїх дітей рухатися лише по тротуарах, тримаючись правого боку, щоб не заважати зустрічним пішоходам. Будьте прикладом для них.

/Files/images/Фото583.jpeg

Безпека руху для велосипедистів

Шолом може знизити ризик серйозних травм голови на 70 %.

Усі діти люблять кататися на велосипеді. Контролювати їх дуже важко, тим паче, коли вони катаються околицями.

/Files/images/Фото583(1).jpeg






2021-2022 навчальний рік

Провели 16.09 сюжетно- рольову гру " НА ДОРОЗІ", в якій змоделювали найпоширеніші причини дорожньо-транспортних пригод та засобам їхнього запобігання. Проглядали мультфільми про безпеку вуличного руху. 














21.05

Єдиний національний урок "Безпечна дорога додому"

Учні мали можливість ознайомитися з відеофільмом за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ZK42k8otbYY

Після перегляду відео діти в групах поділилися враженнями та презентували свою роботу. З метою закріплення основних положень безпечної поведінки на дорозі було проведено письмове тестування (діти відповідали на питання щодо знань правил дорожнього руху).






19.05

    У 4-Б класі 19 травня було проведено вікторину «Безпека руху- це життя!.

Метою було узагальнити систематизувати та повторити отримані знання з теми «Правила дорожнього руху», повторення загальної пам*ятки з безпеки дорожнього руху. Розвиток логічного мислення, пам`яті, стимулювання пізнавальної діяльності в процесі роботи. Також ставилося за мету продовжувати вдосконалювати навички працювати в команді, виховання бережливого ставлення до свого здоров*я та здоров`я оточуючих, ознайомити учнів із статистикою ДТП в Україні.

Учні , працюючи в групах, в кожному конкурсі показували свої знання щодо розуміння правил дорожнього руху, використання їх в повсякденному житті. Так, в першому конкурсі «Мозковий штурм» команди мали швидко дати відповіді щодо розуміння основних складових дорожнього руху (пішохідний перехід, світлофор, водій пішохід, тощо…) В другому конкурсі «Виправ помилки» учні знаходили помилки в твердженнях щодо основних положень правил дорожнього руху. Важливим моментом було аргументування своєї точки зору. В наступному конкурсі «Крокодил» учасники мали показати членам своєї команди без слів основні дорожні знаки, які ми можемо побачити на вулицях міста. В останьому , четвертому конкурсі, по одному з представників команд пояснювали значення основних складових дорожнього руху, не називаючи ці поняття. Результатом спільної роботи було створення кожною командою усної пам`ятки для пішоходів «Безпечний рух- це життя» та презентація своєї роботи. Загалом, діти залишилися задоволені власною роботою і завершили в позитивному піднесеному стані.





Немає коментарів:

Дописати коментар