24 - 25 н. р.
12 травня в рамках тижня життєдіяльності, з метою профілактики безпеки на дорозі серед учнів початкових класів, було проведено дидактичну гру «Країна правил дорожнього руху». Під час заняття учні розпізнавали дорожні знаки, які виготовили власноруч, та їх значення. Аналізували причини аварійних ситуацій на дорозі та їх наслідки.
2023-2024 р.н.
10 травня в рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: "Правила для пішоходів шануватимуть люди- тоді порядок буде." Під час проведення гри-марафону з цікавими завданнями, змаганнями на моделювання ситуацій, вікторинами та іграми діти знайомилися з історією виникнення дорожніх знаків, їх зміст, правильне поведення пішоходів.
Матеріали 2022-2023р.
25 травня в рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: "Їдеш тихо - обминаєш лихо!" з учнями 3- А класу було проведено гру-подорож групами, що розвивали вміння орієнтуватися на вулицях міста за допомогою дорожніх знаків, виховували увагу, обережність та культуру поведінки на вулицях міста.
Спершу третьокласники завітали до "Інформаційної зали, в якій вони познайомилися з історією виникнення дорожніх знаків. Потім - до "Навчальної зали, у якій дізналися на які групи поділяються дорожні знаки, як називаються та що означають. Наступною була "Тренувальна зала". У ній учні розглядали знаки та розповідали про них. А у "Залі художників" діти розфарбовували картинки про правила дорожнього руху за участю водіїв та пішоходів, складали коротенькі розповіді за їх змістом та моделювали дорожні ситуації.
Відгадування, які дорожні розмітки сховані за зображеннями:
20.05 Вікторина "Абетка дорожнього руху".
З метою формування уявлення школярів про безпеку дорожнього руху при пересуваннях по вулиці та дорогах; виховання важливості виконання основних правил поведінки на вулиці та дорозі; розвитку творчих здібностей дітей, у 3 -А класі була проведена викторина "Основні правила вуличної безпеки".
Під час проведення викторини учні виготовили дорожні знаки. Розпізнавали групи дорожніх знаків, пояснювали, що вони означають.
1. Розпізнавання інформаційно-вказівних, попереджувальних, заборонних та наказових знаків та їх тлумачення:
Немає коментарів:
Дописати коментар