2024 - 2025 н.р.
У рамках тижня безпеки життєдіяльності на тему "Вплив засобів масової інформації, соціальної реклами на прийняття рішення щодо вибору здорового способу життя", у третьому класі була проведена ранкова зустріч "Яку невидиму силу має слово? Реклама як один з найвпливовіших джерел інформації". На початку етапу обміну інформації діти заповнили "асоціативний кущ" до слова "Реклама". Згадали рекламу, яка найбільше запам'яталася. У групах створили свою рекламу до таких продуктів, як йогурт та мюслі. Ознайомилися з таким видом реклами, як соціальна реклама. Проаналізували, наскільки реклама може бути шкідливою чи корисною.
Цікавим було відстеження засобів привернення уваги глядачів у вигляді яскравих картинок, гучнішого звуку, гри відомих акторів та обіцянок. Дослідження "Реклама корисна чи шкідлива" проведене на початку зустрічі було переосмислене і більшість учнів класу зробили висновок, що будь яка реклама може мати як позитивні так і небажані наслідки, якщо бути уважним та пильним.
2023-2024 р.н.
У рамках тижня "Здоров'я-це благо, дане нам природою" учні 3 класу брали участь у тематичній зустрічі на тему: "Щоб здоров'я міцне мати, слід з детства про це дбати". Діти розглядали принципи здорового харчування, загартовування, правил безпечного пдооводження з хворими на ГРВІ, навіть правильного та вчасного виконання домашніх завдань (постава, очі). Діти грали у моделюючі ігри, поглиблювали знання зі збереження фізичного та здоров'я в додаткових умовах війни, виховували життєву потребу бути здоровим.
3-А клас. Тиждень здорового способу життя
03.02.2023 нар. в рамках тижня безпеки життєдіяльності "Журба здоров'я відбирає, а радісна думка - прибавляє!" з учнями 3- А класу було проведено гру-подорож "Подорож до країни Здоров'я". У ході гри діти поглиблювали поняття про те, що для людини головне - це здоров'я, розвивали вміння його берегти, виховували життєву потребу бути здоровим. Третьокласники подорожували станціями "Народна мудрість", "Особиста гігієна", "Правильне харчування", "Спортивна", "Емоційна", вибирали корисні продукти та визначали - шкідливі, грали в гру "Так чи ні", складали накази про здоров'я, відгадували загадки, отримали та
28.01 Урок-гра "Здоров'я - джерело життя"
У ході гри у дітей формувалися такі поняття, як цінність життя та здоров'я, що є найважливішою умовою щасливої життя; розширювалися думки про здоровий спосіб життя, про гарні та погані звички.
Немає коментарів:
Дописати коментар