4-б клас Тиждень пожежної безпеки

 2022-2023 н.р.

22 листопада 2022 р.

Година спілкування " Будьте обережні з вогнем!"

Мета: сформувати уявлення про умови  виникнення горіння та наслідки           пожежі,  правила особистої безпеки під час виникнення пожеж; розвивати вміння використовувати одержані знання в повсякденному житті; розвивати здатність орієнтуватися в загрозливих для життя ситуаціях, реально оцінювати небезпеку; розвивати спостережливість, сміливість, винахідливість; спонукати до вироблення осмисленої особистісної позиції щодо виконання правил пожежної безпеки; виховувати у  дітей відповідальність, обережність, вміння робити висновки і бути не байдужими до чужого горя. 

З учнями 4-Б класу була проведена година спілкування " Будьте обережні з вогнем!.

Де школярі дали відповіді на запитання:

1.     Що таке пожежа?

2.     Що необхідно для горіння?

3.     Чим відрізняється вогонь від пожежі?

4.     Які види пожеж можуть виникати у природі?

5

Виконали вправу «Асоціативний кущ»

Назвати асоціації до слова «Вогонь» (запальничка, пожежа, горе, лихо, полум’я, тепло, сірники, страх, біда, рятувальники, небезпека, сльози, піч, газова плита тощо).

Зробили висновки: для  когось вогонь був нашим другом, а хтось  асоціює його з небезпекою .

У повсякденному житті нам загрожують різні види небезпеки. Для того щоб знайти вихід із критичної ситуації, необхідно знати, які небезпеки можуть нас чекати, звідки йде загроза життю та здоров’ю людини.

Обговорили чим корисний і щкідливий вогонь.

Наслідком необережного поводження з вогнем є пожежа – неконтрольований процес горіння, що завдає значних матеріальних втрат, призводить до отруєння, травмування, навіть загибелі живих істот

Вогонь приносить людям користь. Без вогню не було б заліза, тeплa.Люди взимку  мерзли  б в квартирах та будинках.Діти не змогли б навчатися в школі. Щоб готувати їжу. Прибирання сміття.

Отже — вогонь i тепло — супутники нашого життя. Але часто вогонь перетворюється на ворога i в цьому повинні ми caмі.  Особливо ті  хто недбало поводиться з вогнем. А до чого призводять пустощі.

Переглянули  мультфільм "Корисні підказки"про причини виникнення пожежі.



Пограли у гру.

 Гра «Так чи ні». (Діти дають відповіді хором)

1.     Кидати запалені сирники в приміщеннях (ні).

2.     Якщо потрапив у лісову пожежу треба заховатись у кущах (ні).

3.     Використовувати всі засоби для гасіння вогню (так).

4.     Якщо розпочалася пожежа потрібно подавати сигнал тривоги (так).

5.     Використовувати петарди, феєрверки вдома (ні).

6.     Залишати вогонь без нагляду (ні).

7.     Місце для вогнища слід розчистити та обкопати (так).

8.     Вогнище слід ретельно загасити (так).

9.      Не панікувати (так).

 Обговорили ситуації

Що  треба робити, якщо:

-         Щойно щось почало  горіти?

-         Ти не встиг загасити вогонь, і пожежа набирає сили?

-         Вогонь вже поширився на велику частину площі?

Знай! Ніколи не ховайся під ліжко, у ванну кімнату, в туалет, в комірку – там тебе найшвидше дістане небезпечний дим! Від вогню і диму втікай на подвір’я.

Школярі малювали «заборонні» знаки протипожежної безпеки. 

На закінчення нашого заняття , виконали вправу «Побажай другу тепла».




2021-2022н.р.

5 листопада проведено урок-диспут на тему " ВОГОНЬ - ДРУГ, але обережно, жартувати з ним небезпечно!" Доводили користь і небезпеку від вогню, розгадували цікаві ребуси на подану тему. Запросили в гості  бібліотекаря для участі та визначення переможців.







Немає коментарів:

Дописати коментар