5-А клас Тиждень безпеки в надзвичайних ситуаціях

 12.04.2024

12 квітня у рамках Тижня безпеки у надзвичайних ситуаціях "Дарма не бійся, але стережися!" З учнями 5-А класу проведена година спілкування «Ментальне здоров’я в умовах війни». Під час заходу учні повторили поняття ментальне здоров’я та чинники, які впливають на нього. П’ятикласники ознайомилися із основними техніками   та прийомами самопокращення ментального стану, зокрема медитація, самонавіювання, звукотерапія, арттерапія, виконали вправу «Статуя-пір’їнка », яка допомагає зняти м’язове напруження.
Вправа.
Уявіть, що ви – пір’їнка, яка літає у повітрі приблизно десять секунд.
Раптом ви завмираєте й перетворюєтеся на статую. Не рухайтеся! Потім повільно розслабтеся, знову перетворюючись на пір’їнку, яка літає у повітрі.
Повторіть декілька разів. Переконайтеся, що закінчите гру пір’їнкою в розслабленому стані.

Під час години спілкування  діти переглянули презентацію " Ментальне здоров’я в умовах війни"  



14.04.2023

14 квітня в рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: «Помічай, упізнавай, поводься безпечно!»з учнями 5-А касу була проведена вікторина онлайн «Твоя безпека-це твоя уважність!» («Мінна безпека»), під час якої діти  ознайомилися  з вибухонебезпечними предметами, формували вміння правильної поведінки в надзвичайних ситуаціях, виховували розсудливість, обережність, відповідальність та обачливе ставлення до власного життя та здоров’я. П’ятикласники вчилися розрізняти безпечні та небезпечні ситуації; закріпили знання номерів телефонів рятувальних служб; вчили  алгоритм дій у небезпечних ситуаціях. Під час занять проводились хвилинки безпеки життя з переглядом і обговоренням презентації «Що таке мінна безпека»? Побачив міну? Правила мінної безпеки для дітей». На закріплення та перевірку знань було проведено гру «Мінна безпека», під час якого діти виконували практичні завдання, рятуючи від небезпеки людей та тварин.


      





29.04.2022

Обережно незнайомі предмети

В рамках тижня безпеки  учні 5-А класу  ознайомились із поняттям , «надзвичайні ситуації»; повторили  алгоритм дій у небезпечних ситуаціях; після перегляду відео "Підозрілий предмет "обговорили правила поведінки  в разі  знаходження вибухонебезпечних предметів.
Розвивали увагу та логічне мислення  при розгадуванні загадок онлайн вікторини "Мінна безпека"
 Діти зробили  висновки  про почуття відповідальності за своє здоров’я  під час  надзвичайних ситуацій.

 Діти  переглянули   та обговорили   відео

Активно шукали відповіді до онлайн вікторини


Узагальнили дії при знаходженні вибухонебезпечних предметів



Немає коментарів:

Дописати коментар